Interjú: Kiskádár Tamás (és Gertrúd kutya)
  • 2015. november 27. 18:53
  • szerző:
  • kategória: Blog

Interjú: Kiskádár Tamás (és Gertrúd kutya)

Tamás közel 25 éves reklámipari pályafutása során számos magyar és nemzetközi multinacionális ügynökség kreatív igazgatója volt.
A reklám ma is közel áll szívéhez, de ahogy fogalmaz: „ha valami nagyon rossz, akkor 100+-os szervezetekben, egy hierarchikus rendszerben dolgozni, az.” Érzése szerint a reklámszakmában nincsenek igazán generációk, ahogy fogalmaz a magyar reklámszakma benne maradt a „fiatal fétisben”, mindenhol, mindig 30 év körüli az átlagéletkor. Pedig Tamás szerint lehetetlen, hogy a tapasztalat ne jönne jól a fiataloknak: „Ha felnő egy generáció úgy, hogy nem olvas Shakespeare-t, az önmagában még talán nem probléma, főleg úgy, hogy ha van valaki, akit ismernek, aki olvasott.
A jövőbe nézve, Tamás már nem csak a reklámszakmában gondolkodik, mint mondja bármit is csináljon – legyen az egy kis kávézó a haverokkal, valamit, aminek a filmhez köze van, vagy pár kedves könyv lefordítása – azt már nemcsak pénzért, hanem részben szerelemből fogja csinálni.
A teljes interjút itt láthatjátok.