A kávézó-jelenség
Hányszor hallottuk, és persze mondtuk magunk is, amikor éppen valami nem ment jól a munkában, épp sok volt és fárasztó meg idegesítő, hogy de jó lenne itt hagyni ezt a kócerájt és nyitni végre egy kedves kávézót.
Hányszor hallottuk, és persze mondtuk magunk is, amikor éppen valami nem ment jól a munkában, épp sok volt és fárasztó meg idegesítő, hogy de jó lenne itt hagyni ezt a kócerájt és nyitni végre egy kedves kávézót.
Igazából – mint oly gyakran – itt és most is minden egy könyvvel kezdődött.
Új interjú, új téma: hogyan lesz egy középkorú nagyvállalati csúcsvezetőből elégedett sajtkészítő?
Hölgyeim és Uraim, tisztelt érdeklődők, kedves egybegyűltek: ezúton útjára indítjuk a „45+” videó interjú rovatát, ahol beszélgetünk majd a 45 felettiek karrierváltását és – problémáit elemző, átélő, szemlélő, leíró korunkbeliekkel.
A Design hét részeként tartotta ma este kerekasztal-beszélgetését a Design Terminál, melynek témája az újraértelmezett időskor volt, végre egy hely, ahol mi, 45-ösök nem az öreg szenioroknak, hanem a fiatal generációnak számítottunk.
Törőcsik Mária a Pécsi Tudományegyetem marketingprofesszora, emellett marketing tanácsadással és kutatással is foglalkozik: elsősorban a vásárlói, fogyasztói magatartással, az életstílussal, és a trendekkel kapcsolatos kutatásai ismertek.
Kezdjük a számokkal: alig több mint 100 évvel ezelőtt minden ötödik hazánkfia élte meg a 45 évét. 2025-ben – azaz tíz év múlva – a 45 felettiek alkotják majd a magyar társadalom többségét.